Friday 27 April 2012

lupe kawan



AKU CKAP TERANG-TERANG  

huh! kau dah lupe kawan kan sekarang ! dulu mase kat skolah rendah kau tak de plak nak ckap sakai la , itulah , inilah kat aku . tapi bila dah msok sekolah menengah , kau dah ckap segala-galanya . masa kau kawan dgn Malika dulu , kau ckap aku tak boleh dkat2 ngan kau luar pagar skolah, dkat kelas je boleh . Tapi, bile dgn si Mas tu, kau seharian dgn die . kau tak pikir ke semua tu ha ??? ke kau buat2 tak tau ???  pastu korang boleh la nk mengumpat aku kat dalam kelas . mentang2 aku kelas lain kau ade chance lah nk bisik2 ngan Farhah tu. sorry to say, aku mmg bengang gilee dengan kau . kfine, aku mmg tak ade kawan skarang ni . Aku hanya ada
Husna dan Zurena shj . Aku tak kesah kau nk benci aku ke , kau Meluat kat aku ke , aku tak kesah !

No comments:

Post a Comment