Wednesday, 25 April 2012

kawan ke ni ???




okay, aku tak tau la , kawan baik aku dulu tu dah berubah , skarang die asyik nk backup org lain bukan nk backup aku . dah la die bru kenal org tu  tahun ni , ke kau dah lupe kawan ??? aku tak faham la ngan kau ni , kau mesti nk burokkan aku , kau mesti nk saketkan hati aku. kalau die marah kat aku , kau tak yah la nak ckap yg die sakit hati kat aku ke ... kau tak yah nk ckap macam tu la weh, aku terase kau tau, kau tak tau kan...... aku sakitkan hati korang nnti aku takut korang sedih, terase .. aku pandai jaga hati korang , tapi asal korang tak pandai jaga hati aku erk ??? pelik gile ... aku rase mungkin aku takde kawan lebih baik, tapi aku rase sunyi sbb takde kawan .korang boleh la , korang rmai kawan.... klah , smpai situ je ,byebye. kalau kau terase aku minta maaf tau ...

No comments:

Post a Comment