Tuesday, 17 April 2012

1 efektif


hye , aku sedih sangat sbb aku dah pindah kelas 1 dedikasi , aku merayu kat cikgu fifi (merayu la sgt)
aku smpai menangis nk masok kelas 1 efektif , kelas kesayangan aku ..... aku suka cikgu maslina dan cikgu mazdiana ajar , dua org cikgu tu ajar, sgt happening ,dan diorang sgt sporting ....
aku sayang cikgu MASLINA dan cikgu MAZDIANA .... 
cikgu lain pun aku sayang jugak , jgn risau ye , hahahaha ......

No comments:

Post a Comment